|
چهارشنبه 18 فروردین 1400
- اين اداره کل کليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیين نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرايي و ... را پيش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طريق درگاه الکترونيک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي، اصلاح و سپس ابلاغ مي نمايد
- کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "رسیدگی به شکایات" و سامانه "پیشنهادات و انتقادات" که تحت همین عنوان در زیرپورتال اداره کل قرار داده شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
- شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" و"تماس با مسئولین دستگاه"، شماره موبایل، شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیر و معاون و روسای اداره دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند
- شهروندان میتوانند از طریق سامانه "نظرسنجی خدمات" و "نظرسنجی میز خدمت" که تحت همین عنوان در زیرپورتال اداره کل قرار داده شده است نظرات خود را ارسال نمایند. نظرات طی جلسه میز خدمت که روزهای یکشنبه و چهارشنبه در اداره کل برگزار می شود بررسی و اعمال خواهند شد.
|