social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1403/1/28

08:59:5

35

نشست تخصصی سرپرست اداره کل استاندارد استان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، حسنعلی حسین پور سرپرست اداره کل با رئیس، معاون پژوهشی و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل دیدار کرد.
هدف از این نشست، عملیاتی کردن زمینه های  همکاری این دو دستگاه با یکدیگر برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ استاندارد، مشارکت در تدوین استاندارد های ملی و بین المللی و تسهیل فرایند تائید صلاحیت آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از ظرفیت های آموزشی در قالب تفاهم  نامه فی مابین بود.
حسین پور در این نشست ضمن تبیین  فعالیت های محوری، برنامه های تحولی و مرجعیت های سازمان ملی استاندارد ایران به عزم اداره کل برای استفاده از ظرفیت های آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی در راستای ارتقا کیفیت محصولات تولیدی استان جهت تحقق شعار سال تاکید نمود.
در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و سایر اعضای حاضر در جلسه لزوم تعامل بیش از پیش دانشگاه با اداره کل استاندارد استان در زمینه های آموزشی، تدوین استاندارد ها و تائید صلاحیت آزمایشگاه ها بر اساس استاندارد INSO/ISO/IEC17025  را خواستار شدند.
وی در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانیhttps://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

تصاویر