social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
چهارشنبه 18 فروردین 1400
  1. اين اداره کل کليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیين نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرايي و ... را پيش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طريق درگاه الکترونيک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي،  اصلاح و سپس ابلاغ مي نمايد
  2. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "رسیدگی به شکایات" و سامانه "پیشنهادات و انتقادات" که تحت همین عنوان در زیرپورتال اداره کل قرار داده‌ شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" و"تماس با مسئولین دستگاه"، شماره موبایل، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیر و معاون و روسای اداره دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "نظرسنجی خدمات" و "نظرسنجی میز خدمت" که تحت همین عنوان در زیرپورتال اداره کل قرار داده‌ شده است نظرات خود را  ارسال نمایند. نظرات طی جلسه میز خدمت که روزهای یکشنبه و چهارشنبه در اداره کل برگزار می شود بررسی و اعمال خواهند شد.