social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

چهارشنبه1402/9/29

08:00:0

110

تخلفات کیفی کالا و خدمات را به سامانه «مردم‌دار» گزارش دهید

سرپرست اداره کل استاندارد استان در آستانه شب یلدا بیان کرد:
تخلفات کیفی کالا و خدمات را به سامانه «مردم‌دار» گزارش دهید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، سرپرست اداره کل یادآور شد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم‌دار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند. حسین پور در ادامه افزود: سامانه مردم‌دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارش‌ها، درخواست‌ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است. سرپرست اداره کل اظهار داشت: در این سامانه شهروندان می‌توانند گزارشات مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
وی در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه های مختلف از طریق شماره تماس 1517 یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری کنند.

همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.