social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/11/21

11:28:2

511

افتتاح آزمایشگاه‌های همکار اداره کل استاندارد استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، دو آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان اردبیل افتتاح شد. ایمن سازان ره اندیش کیفیت آینده و صنایع رنگ و رزین پیروزی در شهرستان اردبیل با حضور سرپرست و روئسای ادارات مرتبط اداره کل افتتاح شد.
حسنعلی حسین پور سرپرست اداره کل خبر داد: آزمایشگاه همکار ایمن سازان ره اندیش کیفیت آینده در زمینه آزمون سیستم های اندازه گیری سوخت گازی فشرده شده برای وسایل نقلیه و نازل های سوخت مایع موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه اندازه شناسی قانونی و شرکت صنایع رنگ و رزین پیروزی نیز در زمینه آزمون شیمی و پلیمر موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت INSO/ ISO/ IEC 17025 شدند.
وی افزود: استاندارد 17025 با هدف افزایش اعتماد به عملکرد آزمایشگاه ها شامل الزاماتی برای توانمند سازی در اثبات شایستگی و ایجاد نتایج معتبر الزامی گردیده است تا آزمایشگاه‌ها را برای پرداختن به ریسک‌ها و فرصت ها نسبت به طرح و برنامه و اجرا ملزم نماید.
وی ادامه داد: پرداختن به ریسک ها و فرصت ها مبنایی برای اثر بخشی سیستم مدیریت، دستیابی به نتایج معتبر، پیشگیری از اثرات منفی را ایجاد می نماید که در همین راستا آزمایشگاه صنایع رنگ و رزین پیروزی در دامنه شیمی و پلیمر موفق به اخذ این مهم شده است.
وی در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی: https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مخلتف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد.
یادآوری می شود با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

 

تصاویر