social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/2/20

09:56:3

39

برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی آب معدنی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، حسنعلی حسین پور سرپرست اداره کل استاندارد استان، در میز ارتباطات مردمی مورخ 1403/02/19 میزبان مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی مهرآب بهشت، طبیعت حیات کوهستان، میرآب چشمه سبلان، آب‌های معدنی سیراب سبلان و توسعه تجارت آتیه ایرانیان واقع در شرکت تخصصی آب بود.
در این نشست که با هدف بررسی مسائل و مشکلات این واحدها برگزار شده بود پس از شنیدن نکته نظرات مدیران کنترل کیفیت، با حضور رئیس اداره آموزش، ترویج و استاندارد سازی و رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و سایر کارشناسان ذیربط اداره کل، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
حسنعلی حسین پور ضمن اعلام موفقیت علمی و فنی سازمان ملی استاندارد ایران در کسب اعتماد جهانی در خصوص تاییدیه‌های کیفی صادره توسط نهادهای ارزیابی انطباق تایید صلاحیت شده توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در زمینه ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی، افزود: واحدهای تولیدی و تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند با استقرار الزامات INSO/ ISO/ IEC 17025 و INSO/ ISO/ IEC17020 و دریافت استانداردهای مزبور، با توسعه صادرات فرآورده‌های تولیدی استان، زمینه‌های عملی تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را فراهم آورند.
ایشان در ادامه بر لزوم عزم جدی مدیران کنترل کیفیت بر افزایش توانمندی علمی و فنی و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و همچنین شرکت در آزمون پروانه کارشناسی استاندارد، در راستای رشد بهره وری تولیدات استان تاکید نمود.
وی افزود: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز می باشد.
وی در پایان تاکید کرد: با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

تصاویر