social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/1/7

11:31:2

72

ارزیابی مربوط به کالا و خدمات استان زیر ذره بین کارشناسان اداره کل استاندارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، همزمان با اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استانهای کشور، کارشناسان این اداره کل با حضور در مراکز و میادین میوه و تره بار، هتل ها، هتل آپارتمان ها، فرودگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی و رستوران ها، پایانه های مسافربری، مراکز فروش شیرینی و خدمات قالیشویی نسبت به ارزیابی این مراکز براساس چک لیست استانداردهای ملی مربوط با تاکید بر رعایت موارد ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی اقدام نموده اند. 
در این ارزیابی مواردی همچون اعتبار کارت های بهداشت، شارژ بودن کپسول آتش نشانی، مجهز بودن جعبه کمک های اولیه، جدا سازی انبار از محل عرضه و ... بررسی شده است. لازم به یادآوری است طرح ویژه عیدانه از 15 اسفند تا 15 فروردین در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.
همچنین درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

 

تصاویر