شنبه 8 اردیبهشت 1403   17:26:44
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
شنبه 8 اردیبهشت 1403 16:54:38
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارد استان اردبیل :

30  مورد بازرسی و نظارت مشترک با دستگاههای اجرایی مرتبط از واحدهای  تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه وفروش

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علائی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در جلسه شورای فنی این اداره کل گفت : ازابتدای سال جاری، 30 مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی وعرضه در قالب اکیپ های مشترک با همکاری نمایندگان دستگا ههای مرتبط انجام پذیرفته است .
وی در ادامه گفت : بازرسی های انجام یافته با حضور نمایندگان این اداره کل ، معاونت غذا ودارو ، اداره کل تعزیرات حکومتی ،سازمان صنعت، معدن و تجارت ،شرکت غله و خدمات بازرگانی و اتاق اصناف بصورت  اکیپ های مشترک با هدف جلوگیری از عرضه کالا وخدمات فاقد استاندارد، انجام یافته است. این بازرسی ها شامل،  واحدهای صنایع غذایی و سردخانه های نگهداری و همچنین مراکز عرضه و فروش بوده است  .   
وی گفت: از تمامی واحد های تولیدی ، فروشندگان، اصناف و بازاریان درخواست می‌شود از فروش کالاهای غیراستاندارد خودداری کنند و همکاری لازم را با بازرسان اداره کل استاندارد استان  و شرکت‌های تایید صلاحیت شده داشته باشند تا بتوانیم با نظارت بر کالاهای استاندارد شده، امنیت و سلامتی مصرف‌کنندگان را تامین کنیم.
مهندس علائی در آخر گفت : از تمامی همشهریان انتظار داریم در صورت برخورد با هرگونه کالای غیراستاندارد و یا کالاهای بی‌کیفیت  با شماره تلفن گویای 1517 و تلفن های8 -33741157 تماس حاصل فرمایند.                                                                                           

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.