جمعه 10 فروردین 1403   13:42:53
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
جمعه 10 فروردین 1403 10:18:53
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 

مدیر کل استاندارد استان اردبیل:

کارشناسان اداره کل استاندارد استان اردبیل ضابط دادگستری می شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل ، دوره آموزشی ضابطین دادگستری برای 21 نفر از کارشناسان و مسئولین بخش های مختلف اداره کل استان اردبیل برگزار شد .
هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان در حاشیه برگزاری این دوره گفت : مطابق  ماده 19 قانون تقویت وتوسعه نظام استاندارد مصوب سال 1396 ،کارشناسان سازمان مجازند به محلهای تولید ، بسته بندی ، تمرکز ، عرضه و فروش کالاها و یا خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری وارد شوند و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند .
علایی در ادامه افزود: با توجه به اینکه طبق تبصره یک ماده 19 قانون مزبور کارشناسان سازمان در انجام وظایف قانونی خود به عنوان ضابط دادگستری محسوب می شوند ، هدف از صدور کارت ضابطین، تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های قضایی واحد های تولیدی متخلف توسط مراجع قضایی می باشد. در اجرای مفاد این تبصره دوره آموزشی با تدریس جناب آقای شاهی معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب در امور نظارت بر ضابطین با حضور 21 نفر از مدیران و کارشناسان در محل این اداره کل برگزار شد.
وی افزود : در این دوره ،پس از تعریف ، تبیین وظایف و اختیارات و معرفی انواع جرم ودسته بندی ضابطین دادگستری و نحوه گزارش نویسی فنی وحقوقی پس از کشف جرائم و ارسال به مراجع قضایی ارائه شد. در پایان دوره ، توسط مدرس به سوالات کارشناسان پاسخ های لازم داده شد .

                                                       روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.