چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   19:18:06
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 16:58:12
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

صدور وتمدید 41 پروانه علامت استاندارد در 6 ماهه نخست سال

مدیر کل استاندارد اردبیل گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 41 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل ، هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اعلام این خبر گفت : این پروانه ها درزمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی ،غذایی و کشاورزی ،مکانیک ،فلزشناسی ،بسته بندی ،سلولوزی و واحد خدمانی سردخانه صادر شده است .
وی اظهار داشت : در 6 ماهه اول سال 30 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد های تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده است .
مهندس علایی با اشاره به این که در همین مدت تعداد11 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است ،خاطر نشان کرد: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد ،واحد هایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد تعیین شده  را راعیت کنند ،پروانه های کاربرد علامت استاندارد های آنها به مدت سه سال تمدید می شود .
مدیر کل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد : مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد نصب شده بر روی کالا وخدمات به شماره پیامک 10001517 ارسال نمایند و از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد می توانند ماتب را به این اداره کل اطلاع دهند .
                                                                                       روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.