جمعه 7 اردیبهشت 1403   11:27:26
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
جمعه 7 اردیبهشت 1403 10:38:44
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

تائید صلاحیت 70 نفر از مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی استان اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از تائید صلاحیت 70 نفر از مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی استان اردبیل در6 ماهه نخست سال 99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد اردبیل، هاشم علایی اظهار داشت: در6 ماهه نخست سالجاری پروانه تائید صلاحیت 50 مدیر کنترل کیفی صدور و 20 نفر تمدید شده و در واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی استان مشغول به کار شده اند.
وی افزود: بیشتر مدیران کنترل کیفی در زمینه های صنایع ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی و صنایع شیمیایی فعال بوده اند.
مدیرکل استاندارد با اشاره به اینکه مدیران کنترل کیفیت معرفی شده از سوی واحدهای تولیدی قبل از شروع کار خود لازم است دوره های آموزشی تخصصی و عمومی لازم را تحت نظارت اداره کل استاندارد استان سپری کنند، خاطرنشان کرد: این آموزش ها شامل قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت و آشنایی تخصصی با روش‌های آزمون فرآورده تولیدی مورد نظر می باشد و دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز این افراد با همکاری شرکت های آموزشی همکار استانی و با هدف ارتقای سطح دانش فنی و به روزرسانی اطلاعات در طول سال برگزار می شود.
علایی در پایان گفت: محتوای این دوره ها بر اساس نیاز سنجی ها و اهداف سازمان ملی استاندارد ایران برای آموزش مدیران کنترل کیفیت پیشنهاد و مصوب می شود.  
                                                                                         روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.