شنبه 8 اردیبهشت 1403   21:45:05
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
شنبه 8 اردیبهشت 1403 16:54:38
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارداستان  اردبیل:

نقش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در ارتقاء کیفیت کالا وخدمات بسیار حائز اهمیت و کلیدی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل : هاشم علایی مدیر کل استاندارد در جلسه کمیته فنی این اداره کل گفت : در حال حاضر360 نفر مدیر کنترل کیفیت به منظور کنترل و ارتقاء کیفیت و ایمنی محصول وافزایش رضایت مندی مشتری در واحدهای تولیدی و خدماتی استان  اردبیل مشغول  فعالیت می باشند .
هاشم علایی با بیان اینکه نقش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی درارتقاء کیفیت کالاها وخدمات  بسیار حائز اهمیت است، افزود:  کیفیت مطلوب کالاها و خدمات ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایت مشتری،  باعث می شود کالاهای داخلی سهم مناسبی از ظرفیتهای بازار داخلی وخارجی را به خود اختصاص دهند.  وی با بیان اینکه جلوگیری از تولید محصول مغایر با استاندارد مربوطه از وظایف مدیر کنترل کیفیت است، عنوان کرد:  مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی باید به منظور ارتقاء سطح علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، سالانه حداقل16نفر  ساعت دوره آموزشی متناسب برای آنها برنامه ریزی کنند.
وی با بیان اینکه اجرای استانداردها در فعالیتهای کشور به ویژه بخشهای اقتصادی جامعه نیازمند افرادی متخصص و آموزش دیده است، گفت :  با بهره مندی از فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان مجریان استانداردسازی در واحدهای تولیدی ضمن ایجاد اشتغال پایدار ، رونق کسب و کار در کشور را نیز شاهد خواهیم بود .  

 

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.