شنبه 29 اردیبهشت 1403   19:21:15
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
شنبه 29 اردیبهشت 1403 16:24:07
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

بازرسی بیش از 100 مورد محصولات قابل عرضه درماه رمضان

مدیرکل استاندارد اردبیل از اتمام طرح نظارت بر اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علائی مدیرکل استاندارد با اعلام این خبرگفت: به منظور تامین ایمنی و سلامت مصرف کنندگان، سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالا‌های بدون کیفیت و فاقد نشان استاندارد، طرح نظارت اقلام پر مصرف باعنوان "طرح ویژه رمضان" که از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح استان انجام گرفت به پایان رسید.
دبیر شورای استانداردسازی افزود: دراین طرح بیش از100 مورد بازرسی و تعداد 38 مورد نمونه برداری ازکالاهای پرمصرف از قبیل انواع فرآورده های  لبنی (ازجمله شیر ،پنیر وکشک)،  قند و شکر، مایع ظرفشویی،چای و.... که مشمول مقررات استاندارد اجباری و تشویقی هستند در مراکز عرضه و فروش، انجام گرفت.
وی یادآور شد در بازرسی ها و نمونه برداری های بعمل آمده در این مدت  تعدادی از کالاهای غیر استاندارد شناسایی و از سطح بازار جمع آوری شده است.
مدیر کل استاندارد اردبیل ضمن یادآوری این مطلب که شهروندان می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج زیر نشان استاندارد محصولات، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اصالت آن اطلاع حاصل کنند؛ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده کالا‌های غیر استاندارد، موضوع را از طریق تلفن ۱۵۱۷ با استاندارد در میان بگذارند.

                                                                                                       روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

 

.