جمعه 28 اردیبهشت 1403   05:41:26
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 21:48:27
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

صدور پروانه کارخانه آب معدنی سیرآب سبلان استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان مدیرکل استاندارد اردبیل به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره کل از واحد تولیدی تازه تاسیس آب معدنی سیر آب سبلان در شهرک تخصصی آب نیر بازدید کردند.
هاشم علایی، ضمن اعطای پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحد تولیدی سیر آب سبلان  و در بازدید از خطوط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت این واحد تولیدی، توجه به رعایت استانداردها را پیش نیاز موفقیت در کسب بازارهای داخلی و راهی به سوی بازارهای بین المللی دانست.
وی با اشاره به اینکه کارخانه آب معدنی سیر آب سبلان با نام تجاری ( ریور کینک و ریورلند )  به تازگی شروع به فعالیت نموده، حمایت از مجموعه های تولیدی در استان را جزو اولویت های اداره کل استاندارد اردبیل بر شمرد و خاطر نشان کرد با آغاز به کار این مجموعه اشتغال بیشتری را شاهد باشیم .
شایان ذکر است شهرک تخصصی آب نیر اولین و بزرگترین شهرک تخصصی آب در منطقه است که آب های معدنی تولید شده در این شهرک از چشمه گورگور سبلان که یکی از گواراترین چشمه های این منطقه  تامین می شود.     
در ادامه مدیر کل استاندارد اردبیل از تل سیژ آلوارس مهرگان نیز بازدید کردند و ضمن اشاره به اجباری بودن استاندارد تجهیزات شهرهای بازی از جمله تل سیژ، خواستار توجه و دقت بهره برداران این مجموعه در انجام به موقع بازرسی از این تجهیزات و اخذ گواهی استاندارد شد. وهچنین به عدم  بهره برداری بدون اخذ گواهی ایمنی نیز اشاره نمود.
    روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

.