جمعه 28 اردیبهشت 1403   06:53:07
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 21:48:27
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

صدور و تمدید ۱6 مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد در سه ماهه نخست سال


مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان با اعلام این خبر گفت: این پروانه ها در  صنایع ساختمانی معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد خدماتی سردخانه صادر شده است.
وی اظهار داشت: برنامه مصوب این اداره کل برای صدور پروانه استاندارد اجباری در سال جاری 40 مورد است که در 3 ماهه اول 12 پروانه برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده است و طبق برنامه مصوب عملیاتی تحقق 30 درصدی در این حوزه داشته ایم.
دبیر شورای استاندارد سازی افزود: در همین مدت تعداد 4 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز تمدید شده است.
علایی یادآور شد: پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در طول سال استانداردهای تعیین شده را در خط تولید رعایت کنند بمدت سه سال تمدید خواهد شد.
مدیرکل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد: از آنجاییکه استفاده از علامت استاندارد برای کالاهای مشمول استاندارد اجباری در زمان ابطال یا تعلیق  پروانه، جرم محسوب می‌شود، در این زمان،نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی مذکور افزایش مییابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

                                                                                           روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

.