جمعه 28 اردیبهشت 1403   05:12:20
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 21:48:27
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین از اولویت های اداره کل استاندارد اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علائی مدیرکل استاندارد درجلسه میز خدمت اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: اداره نظارت بر اجرای استاندارد با هدف کسب حداکثری رضایت ارباب رجوع در طبقه همکف این اداره کل استقرار یافت.

وی تصریح کرد: با تجهیز وتعمیر طبقه همکف اداره کل و استقرار اداره نظارت بر اجرای استاندارد تمامی مراحل استانداردسازی کالا و خدمات در این طبقه انجام می شود و ارباب رجوع می تواند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی مراحل اخذ علامت استاندارد کالا وخدمات خود را در طبقه همکف اداره کل انجام دهند.
علایی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامت شهروندان و همچنین کاهش تردد و حضور ارباب رجوع این جابجایی انجام گرفته تا مراجعین در همان لحظه ورود به اداره کل بدون اتلاف وقت تمامی مراحل را در طبقه همکف طی نموده ودر نهایت نسبت به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام نمایند.
وی خاطر نشان کرد: سامانه میز خدمت الکترونیکی نیز در این اداره کل فعال است و شهروندان می توانند تمامی مدارک و فرایندهای بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت را پیش از حضور در اداره کل دریافت کنند.
علایی در پایان یادآورشد: ضمن حضور کارشناسان اداره نظارت براجرای استاندارد در طبقه همکف، در طول هفته دو روز هر نوبت به مدت 2 ساعت میز خدمت با حضور مدیریت، معاونین وتمای روسای اداره کل تشکیل واز نزدیک مشکلات مربوط به تولید و استاندارد سازی برطرف می شود.

                                                                                                        روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

.