جمعه 28 اردیبهشت 1403   08:28:15
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 21:48:27
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارد استان اردبیل

دیدار مدیر کل استاندارد استان اردبیل با نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، در راستای حمایت از بخش خصوصی مدیرکل استاندارد به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره کل از واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان خلخال بازدید کرد.
هاشم علایی در ابتدای بازدید از شهرستان خلخال با  دکتر سید غنی نظری نماینده شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
وی ضمن بیان گزارشی از فعالیت ها، وظایف و ماموریت های سازمان ملی استاندارد ایران و با اشاره به کسب جایگاه نخست اداره کل استاندارد اردبیل در جشنواره کشوری شهید رجایی در ارزیابی عملکردسال97، در خصوص چگونگی اجرا و عملیاتی شدن قانون توسعه و تقویت نظام استاندارد بحث و تبادل نظرکردند.
 علایی بر تقویت تعامل و ارتباط اداراه کل استاندارد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از راهبردهای اجرای نظام استانداردسازی در استان تاکید کرد.
در ادامه این دیدار، دکترسید غنی نظری نماینده شهرستان های خلخال و کوثر نیز با اشاره به لزوم استانداردسازی در جامعه و اهمیت این موضوع در تحقق شعار جهش تولید، خاطر نشان کرد سلامت و ایمنی مردم از اولویت های مجلس یازدهم می باشد.
مهندس علایی در ادامه حضور خود در شهرستان خلخال از واحد تولیدی پروفیل صنعت سازان خلخال فعال در در عرصه تولید پروفیل های پنج جداره  UPVC و شرکت نگین گستر هادی فعال در زمینه آزمون
هیدرو استاتیک مخازن
CNG خودروهای دوگانه سوز بازدید کرد.

وی همچنین از واحد خدماتی سیلندر پرکنی پرسی ایران گاز خلخال بازدید و با حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشاره به  نقش موثر آنها در اشتغال و ارز آوری برای شهرستان ها، رعایت استانداردهای جهانی و تولید محصولات با کیفیت واحدهای تولیدی و در نهایت ورود به بازارهای داخلی و خارجی را لازمه پیشرفت این مجموعه ها دانست.
                                                                                                         روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

.