جمعه 28 اردیبهشت 1403   05:12:26
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 21:48:27
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیرکل استاندارد اردبیل در بازدید از منطقه مغان:

استاندارد کالا و خدمات لازمه موفقیت و پیشرفت واحدهای استانی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، مدیرکل استاندارد در بازدید خود از منطقه مغان با فرمانداران شهرستان های گرمی و بیله سوار دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدارها هاشم علایی، ضمن بیان گزارش از فعالیت ها، وظایف و ماموریت های سازمان ملی استاندارد ایران، گفت: با توجه به اجباری بودن استاندارد مصالح ساختمانی انتظار میرود با ابلاغ و اعلام موضوع به ادارات و شهرداری های شهرستان ها در کلیه پروژه های عمرانی از مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد استفاده شود. ایشان همچنین خواستار نظارت سازمان نظام مهندسی شهرستان ها بر پروژه های عمرانی تحت نظارت خود شد.
مدیر کل استاندارد استان با اشاره به ظرفیت های گردشگری موجود در منطقه مغان تصریح کرد: بازرسی از تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی در طول سال با همکاری شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در این منطقه انجام می گیرد.
 علایی در ادامه تصریح کرد: استاندارد تجهیزات شهربازی اجباری بوده و خواستار ابلاغ استانداردسازی زمین های بازی از سوی فرمانداری به شهرداری های بخشداری ها، دهیاری ها و شهرستان ها شد.
وی با اشاره به اجباری بودن اخذ گواهی بازرسی آسانسورهای برقی، یادآور شد که صدور پایان کار در شهرداری ها منوط به صدور گواهی بازرسی آسانسور و نامه اداره کل استاندارد استان می باشد و خواستار ابلاغ ممانعت از فعالیت آسانسورهای فاقد گواهی ایمنی در شورای اداری شهرستان ها شد.
مهندس علایی در ادامه حضور خود در شهرستان گرمی از واحد تولیدی آویسا فعال در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی اهرمی و مکانیکی و واحد خدماتی سازدار موتور فعال در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG بازدید کرد.
وی با حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشاره به  نقش موثر آنها در اشتغال و ارز آوری برای شهرستان ها، کیفیت محصولات تولیدی و ارائه مناسب خدمت را لازمه موفقیت و پیشرفت این دو مجموعه دانست. 
                                                                                                         روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

.