جمعه 28 اردیبهشت 1403   09:49:48
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 21:48:27
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارد استان اردبیل؛

نقش وجایگاه واحدهای تولیدی درعملی شدن شعار سال

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان مدیرکل استاندارد به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره کل از کارخانه سیمان بازدید کردند.
هاشم علایی، در بازدید از خط تولید مجموعه سیمان اردبیل با بیان اینکه این کارخانه از ظرفیت تولیدی بسیار بالایی برخوردار است اظهار کرد: ارتقاء کیفیت ضامن ادامه تولید و در نهایت ضامن حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی است.
مدیر کل استاندارد در ادامه با اشاره به اجباری بودن استاندارد مصالح ساختمانی تصریح کرد: واحدهای تولیدی به عنوان طلایه داران تولید ملی با تکیه بر کیفیت و استاندارد تولیدات خود می توانند در تحقق شعار "جهش تولید" گامی موثر بردارند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اداره کل استاندارد حمایت همه جانبه خود را از واحدهای تولیدی استان بخصوص مجموعه های صادرات محور انجام میدهد.
در ادامه این بازدید روحی مدیرعامل سیمان اردبیل با اشاره به اینکه مجموعه سیمان اردبیل رعایت استاندارد های فنی در تولید و همچنین بهبود مستمر کیفیت محصولات و صادرات را سرلوحه کار خود قرار داده است تصریح کرد: در سالجاری این واحد تولیدی به ظرفیت 100 درصد تولیدات خود خواهد رسید.
وی گفت: واحد تولیدی سیمان اردبیل با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و پنجاه هزار تن سیمان با افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توجه ویژه به استانداردهای ملی و بین المللی، صادرات به کشورهای گرجستان و قزاقستان را در برنامه کاری خود دارد.
                                                                                       روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

.