جمعه 28 اردیبهشت 1403   05:12:25
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 21:48:27
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیرکل استاندارد اردبیل:

496 بازرسی از تجهیزات شهربازي و زمین های بازی

496 بازرسی از تجهیزات شهربازي و زمین های بازی در سال 98 توسط شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل هاشم علایی در تشریح این خبر گفت: سازمان ملی استاندارد از سال 88 استانداردسازی تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی را بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد کشور بود، ابلاغ کرد و در این راستا نظارت و بازرسی تجهیزات شهربازي و زمین های بازی در دستور کار ادارات استاندارد کشور قرار گرفت.
وی افزود: در حال حاضر 290 تجهیزات شهربازی در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد ، 122 مورد فعال و 168 مورد نیز غیرفعال می باشند.
مهندس علایی با بیان اینکه تمامی شهر بازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد کشور مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند، یادآور شد در همین راستا 496 بازرسی از تجهیزات شهربازي و زمین های بازی در سال گذشته انجام شده است که نسبت به برنامه عملیاتی در نظر گرفته شده 166 درصد تحقق داشته است.
دبیر شورای استانداردسازی استان ضمن تشکراز پیگیری های دادگستری استان در خصوص استانداردسازی، نظارت و بازرسی تجهیزات شهربازي و زمین های بازی، خاطر نشان کرد: علیرغم اعلام به شهرداری ها، اکثر زمین های بازی استان فاقد گواهی ایمنی می باشند و انتظار می رود جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، شهرداری های استان از فعالیت زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی ننموده اند جلوگیری بعمل آورند.
وی در پایان گفت از همشهریان عزیز تقاضا می شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن گواهی بازرسی و بهره برداری تجهیزات و دستگاه های بازی اطمینان حاصل کنند.
                                                                                                           روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

.