سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403   07:58:58
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 07:58:50
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارد اردبیل

1200 نفر ساعت آموزش تولیدات کشاورزی سالم ارگانیک به زنان کشاورز استان

به منظور ارتقاء توان تولیدات کشاورزی سالم و ارگانیک اداره کل استاندارد برای اولین بار با همکاری جهاد کشاورزی استان اقدام به آموزش زنان کشاورز در استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، به منظور ارتقاء توان تولیدات کشاورزی سالم و
ارگانیکاداره کل استاندارد برای اولین بار با همکاری جهاد کشاورزی استان اقدام به آموزش زنان کشاورز در استان شد.
 
هاشم علائی مدیر کل استاندارد اردبیل در این زمینه گفت : به منظور افزایش توان تولیدی محصولات سالم و ارگانیک و ارتقاء کیفیت آنها ، اداره کل استاندارد با مشارکت همکار آموزشی اداره کل استاندارد ، دوره آموزشی آشنایی با تولیدات کشاورزی ارگانیک و سالم را به تعداد 1200 نفر ساعت برگزار کرد. دوره مذکور برای اولین بار در استان با حضور زنان کشاورز و همکار آموزشی و جهاد کشاورزی استان برگزار گردید که از استقبال خوبی برخوردار بود . امیدواریم دوره های مشابه در استان با همکاری بخش خصوصی بیشتر برگزار شود.
علائی در زمینه کارآموزی مدیران کنترل کیفی گفت : آموزش مدیران کنترل کیفی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا افزایش توان علمی آنها حساسیت در تولید با کیفیت کالا را بالا خواهد برد بدین منظور تعداد 908نفرساعت آموزش و کارآموزی مدیران کنترل کیفی در طول چهارماهه سال 94 انجام یافته و در کنار آنها حدود 620 نفرساعت کارآموزی دانشجویان دانشگاههای مختلف استان بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته ، اقدام شده است.
علائی در آخر گفت : در زمینه تدوین استاندارد باید گفت که امسال بیش از 150 پیشنهاد تدوین استاندارد جهت طرح در کمیته برنامه ریزی ارائه شده است که انشاا... تا آخر سال بتوانیم اقدام به تدوین مصوبات این
کمیته بنمائیم.
                       
 
 
 
 
 روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.