سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403   08:17:52
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 08:16:54
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارد اردبیل

صدور و مجوز90 پروانه کاربرد علامت استاندارد در نه ماهه سال 93

تا پایان نه ماهه سال 93 تعداد 90 پروانه و مجوز کاربرد علامت استاندارد صادر شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد اردبیل ، تا پایان نه ماهه سال 93 تعداد 90 پروانه و مجوز کاربرد علامت استاندارد صادر شده است

هاشم علائی مدیر کل استاندارد اردبیل در جلسه کمیته علائم گفت : از اول سال93 تاکنون تعداد90 پروانه کاربرد
و مجوز علامت استاندارد صادر که نسبت به برنامه پیش بینی شده از سوی سازمان ملی استاندارد 100درصد تحقق پیدا کرده است . هم چنین  تعداد 146پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز در طول 9 ماهه امسال تمدید شده است که نسبت به برنامه پیش بینی شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای سال 93 ، شصت(60) درصد برنامه تحقق پیدا کرده است و پیش بینی می گردد تا آخر سال­، رقم صدور و تمدید پروانه های کاربرد علامت استاندارد از این تعداد نیز افزایش خواهد یافت.

علائی گفت : به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و در راستای وظایف ذاتی اداره کل استاندارد ، در همین مدت تعداد 21 پروانه کاربرد علامت استاندارد را به علت عدم تولید و یا عدم استمرار کیفیت بر اساس استانداردهای تدوین شده ابطال و از ادامه تولید آنها جلوگیری بعمل آورده شد.

ایشان در آخر گفت : امید است تمامی تولیدکنندگان در جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات و تولیدات خود به منظور رقابت در بازارهای داخلی و بین المللی روز به روز تلاش بیشتری انجام دهند تا شاهد رشد و شکوفایی تولیدات و در پی آن اشتغال زایی در این استان بوجود آید.

  روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.