سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403   05:43:01
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 05:41:52
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارد اردبیل

آزمایشگاه همکار رنگ و رزین با حمایت اداره کل استاندارد ایجاد خواهد شد

: مدیر کل استاندارد اردبیل از واحد تولیدی رنگ و رزین آرتا که جزو واحدهای نمونه کیفی استانی در سال 93 بود بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد اردبیل:  مدیر کل استاندارد اردبیل از واحد تولیدی رنگ و رزین آرتا که جزو واحدهای نمونه کیفی استانی در سال 93 بود بازدید بعمل آورد.

در ابتدای بازدید شرح مختصری از نحوه فعالیت و چگونگی مراحل تولید انواع مختلف رنگ توسط مدیر عامل واحد تولید رنگ و رزین آرتا ارائه شد.

هاشم علائی مدیر کل استاندارد گفت : ضمن خرسندی از موفقیت واحد تولیدی رنگ و رزین آرتا که برای دومین بار متوالی به عنوان واحد نمونه کیفی سال انتخاب شده است  از تلاش مدیریت و کارکنان واحد تولیدی در تولید انواع فرآورده های رنگ با کیفیت و مطابق استاندارد تقدیر و تشکر بعمل آورد و گفت امیدوارم این روند تولیدی در سایه استمرار کیفیت هرچه بیشتر ادامه پیدا نماید.

علائی در بازدید از توان آزمایشگاهی واحد تولیدی رنگ و رزین آرتا افزود : این واحد از توان آزمایشگاهی بالایی برخوردار است و به دلیل عدم وجود آزمایشگاه همکار در زمینه آزمایش انواع رنگ و رزین در استان امیدواریم با همکاری کارشناسان اداره کل استاندارد اردبیل­ آزمایشگاه شما در استان برای اولین بار بعنوان آزمایشگاه تأیید صلاحیت شده در خصوص آزمون انواع رنگ تأیید صلاحیت شود تا ضمن رفع مشکل ارسال نمونه های آزمایشی
به خارج از استان زمینه اشتغال زایی و بکارگیری افراد تحصیلکرده را نیز فراهم سازیم.

علائی در آخر گفت : در خصوص تدوین استاندارد ملی نمونه رنگ های که در واحد تولیدی رنگ و رزین آرتا تولید می­شود و تاکنون استاندارد ملی آنها تدوین نشده است ، کارشناسان شرکت می توانند با همکاری اداره کل استاندارد استان نسبت به ارائه پیشنهاد تدوین این رنگ ها اقدام و استاندارد ملی آنها را تدوین نمایند.

 

  روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

سایر تصاویر:
1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.