شنبه 8 اردیبهشت 1403   19:33:03
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
شنبه 8 اردیبهشت 1403 16:54:38
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیر کل استاندارد استان اردبیل :

کنترل و نظارت بر خدمات زیر ذره بین استاندارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل ، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان در جلسه کمیته فنی این اداره کل به اهمیت نظارت برخدمات مهم از لحاظ ایمنی ، سلامت و بهداشت عمومی تاکید کرد .
وی افزود : با عنایت به سیاست‌های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران برای استانداردسازی خدمات در سال۱۴۰۱ و تأکید بر توسعه کیفیت و استانداردسازی خدمات در سطح کشور مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و بر اساس اسناد قانونی از جمله تبصره یک ماده ۳ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد "کلیه دستگاههای اجرایی تابعه قوه مجریه موظفند مقررات فنی حوزه مربوطه به خود را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی اجرا و بر آن نظارت کنند. سازمان ملی استانداردایران موظف است بر فرآیند تدوین و حسن اجرای آن نظارت نماید .
علایی در ادامه گفت :  به استناد مفاد ماده 17 قانون تقویت وتوسعه نظام استاندارد ،سازمان موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاهای ساخت داخل ،وارداتی و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی ، بهداست و سلامت عمومی حائز اهمیت می باشند، اقدام نماید .
دبیر شورای استاندارد استان اظهار داشت :  درحال حاضر5 نوع خدمت شامل خدمات پستی، مراکزورزشی، مدارس ابتدایی، خدمات گردشگری و خدمات توانبخشی (خانه سالمندان) به عنوان  اولویت های سال جاری سازمان در استانداردسازی خدمات تعیین شده اند.
مدیر کل استاندارد در آخر از دستگاه های اجرایی مرتبط در خواست کرد، به منظور انجام خدمات بهتر ودرراستای تامین ایمنی ،سلامت و بهداشت هم استانی های عزیز ، همکاری های لازم را با کارشناسان این اداره کل داشته باشند.

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.