پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   08:40:08
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 08:39:15
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

صدور و تمدید 54  پروانه کاربرد علامت استاندارد

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول سال 1401 عملکرد این اداره کل در حوزه صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای واحد‌های تولیدی و خدماتی استان تعداد 54  فقره بوده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان با اعلام این خبر گفت: این پروانه ها در زمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و شیمیایی صادر شده است.
وی اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد 16 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 2 پروانه تشویقی برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف صادر  و 30  پروانه کاربرد علامت استاندارداجباری و6 پروانه تشویقی نیز تمدید شده است.
وی یادآور شد: با صدور و تمدید تعداد 46پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی شاهد تحقق 45 درصدی برنامه عملیاتی سه ماهه اولد  سال1401 بوده ایم.
مهندس علایی در ادامه افزود : انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد سه سال می باشد .
مدیرکل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد: مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک10001517 از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد می توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.