پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403   13:57:08
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 13:56:03
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیرکل استاندارد  استان اردبیل  :

کسب موفقیت آزمایشگاه بخش خصوصی  در آزمون مهارت پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از کسب موفقیت آزمایشگاه سنجش روز اردبیل تائید صلاحیت شده این اداره کل در آزمون مهارت برگزار شده توسط پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران  (PT) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی در جلسه کمیته فنی اداره کل این موفقیت را که مرهون  تلاش های مستمر کارشناسان آزمایشگاه مزبور می باشد، تبریک گفت .
علایی در ادامه گفت : آزمایشگاه سنجش روز اردبیل در راستای اصل 44  قانون اساسی در زمینه آزمون های شیمایی و میکروبی فرآوردهای غذایی و کشاورزی فعال بوده و پس از فراخوان سازمان ملی استاندارد ایران ، با شرکت 65 آزمایشگاه تائید صلاحیت شده از سراسر کشور در آزمون مهارت رقابت کردند. لازم به ذکر است از استان اردبیل 2 آزمایشگاه همکار فعال در این زمینه حضور داشتند.
وی گفت: به منظورتضمین  کیفیت خدمات آزمایشگاهی در سطح آزمایشگاه های تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، آزمون مهارت ( PT ) با مشارکت آزمایشگاه های ذیربط برگزار شد.
مدیر کل استاندارد در ادامه گفت : آزمون بروی نمونه آب میوه وبراساس آزمون های شیمیایی مربوط برای سنجش صحت و دقت نتایج آزمون آزمایشگاه های تائید صلاحیت شده توسط پژوهشگاه انجام گرفته است .

 

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.