چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   11:27:34
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 11:27:19
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

مدیرکل استاندارد اردبیل:

اجرای طرح «پرسشگری استاندارد» به صورت الکترونیکی در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی مدیرکل استاندارد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا، طرح اندازه گیری شاخص افزایش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد که هر سال در فروشگاههای زنجیره ای  استان برگزار می‌شد، در بهمن ماه سال جاری به صورت مجازی اجرا می شود.
وی افزود: مردم و مصرف کنندگان در این طرح به پرسش هایی درباره میزان آشنایی با استاندارد و رضایت از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران پاسخ می‌دهند.
مدیرکل استاندارد استان با اشاره به اینکه مشارکت آحاد مردم به عنوان ذینفعان اصلی استانداردسازی،
فرصت های ارزشمندی برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات را درپی خواهد داشت، از هم‌استانی‌های عزیز درخواست کرد تا با مراجعه به پورتال اداره کل استاندارد استان اردبیل به آدرس
ardabil.isiri.gov.ir  نسبت به تکمیل این فرم اقدام نموده و اداره کل استاندارد استان را درسنجش و پایش این شاخص، یاری نمایند.

علایی یادآور شد: طرح نظرسنجي در دو شاخص "افزايش اعتماد عمومي نسبت به استاندارد" و "بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد" همزمان با سراسر کشور در راستاي اثربخشی فعاليتهاي انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران، به اجرا در می آید.
           روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

سایر تصاویر:
1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.