چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   11:15:42
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 11:08:39
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

صدور 734 گواهینامه تایید ایمنی آسانسور در استان اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در 9 ماهه سالجاری تعداد 734 گواهینامه تایید ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل،  هاشم علایی اعلام کرد: در راستای استانداردسازی و اجرای آزمون های اولیه و ادواری آسانسورها از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 520 گواهینامه تائید ایمنی اولیه وتعداد ۲۱4 گواهینامه تائید ایمنی ادواری صادر شده است.
وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای کششی(مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری هستند و موضوع لزوم اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور قبل از  صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری ها ابلاغ شده است.
وی اظهار داشت: انجام بازرسی های آسانسور توسط شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد و در حال حاضر 8 شرکت بازرسی فنی در سطح استان مشغول فعالیت می باشند.
علایی در ادامه یادآور شد: بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده، از مورخه 1/2/1400 اجرای استاندارد مربوط به ایمنی آسانسورهای هیدرولیکی و پله های برقی نیز مشمول مقررات استاندارد اجباری خواهد بود.
مدیرکل استاندارد بیان کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از اصالت گواهینامه تائید ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تاییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن8- 33741157 به اداره کل استاندارد اردبیل گزارش دهند.
                                                                                       روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.