پنجشنبه 9 فروردین 1403   20:31:23
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
پنجشنبه 9 فروردین 1403 19:53:41
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 

اداره کل استاندارد اردبیل موفق به کسب رتبه اول در شاخص های عمومی جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل: نتیجه بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در 5 گروه: علمی، فرهنگی و آموزشی، عمومی و اجتماعی، شرکت‌ها و بانک ها و  زیربنایی و تولیدی تحت عنوان جشنواره شهید رجایی اعلام شد.
مدیرکل استاندارد استان اردبیل در این باره گفت: اداره کل استاندارد استان اردبیل در ارزیابی عملکرد سال 98 و در گروه زیر بنایی و تولیدی استان توانست رتبه اول را در « شاخص های عمومی  » به خود اختصاص دهد.
مدیرکل استاندارد گفت: در شاخص های عمومی در محورهای " اصلاح ساختار سازمانی"، " توسعه دولت الکترونیک"، " مدیریت سرمایه  انسانی"، "بهبود فضای کسب و کارو ارتقاءبهره وری"، "ارتقاءسلامت اداری،مسئولیت پذیری و پاسخگویی " و "استقرار نظام مدیریت عملکرد" امتیاز حداکثر برنامها را کسب کرده ایم که تلاش خواهیم کرد تا سال جاری شاخص های عمومی را نیز به حد نصاب امتیاز خود در شاخص های تخصصی برسانیم.
وی با یادآوری اینکه این اداره کل در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی طی چندین سال گذشته مسیر رو به پیشرفتی را طی کرده است گفت: اداره کل استاندارد استان در سال 94 رتبه 26 را در بین دستگاه های اجرایی داشت که این جایگاه با همت و تلاش کارکنان خدوم این اداره کل بهبود یافته است به طوری که در سال 95 در رتبه 12، در سال  96 در رتبه دوم و اینک به توفیق الهی در جایگاه نخست قرار گرفته است.
هاشم علایی افزود: طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، اداره کل استاندارد در ارزیابی عملکرد سال98 دستگاه های اجرایی استان و در گروه «زیر بنایی و تولیدی » با کسب 1852 امتیاز و تحقق 98 درصدی برنامه عملیاتی در شاخص های اختصاصی و شاخص های عمومی موفق به کسب رتبه چهارم با درجه عالی در بین 51 دستگاه اجرایی استان کسب نماید .
علایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با حضور کارشناسان حوزه ارزیابی عملکرد اداره کل تصریح کرد: تفکر سیستمی حاکم بر مجموعه، تلاش  و کوشش شبانه روزی همکاران، راهنمایی مسئولین سازمانی و استانی، نمایندگان استان و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه از عوامل اصلی کسب این موفقیت می‌باشد.
                                                                                               روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل
 

1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.