1395/12/22 یکشنبه منشور اخلاقی
·   ایمان به کار به عنوان عبادت و نعمت‌الهی و رکن تعیین‌کننده در سرنوشت مردم و تعالی فردی و سازمانی
·   اعتقاد به سلامت، صداقت، دانایی، خلاقیت و نوآوری در کار احترام به اصول اخلاقی
·   بسترسازی فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع و رفتار توام با متانت و خوشرویی
·   رعایت اصول اخلاقی و صفات معنوی از جمله عدالت و انصاف پرهیز از توصیه، سفارش و تبعیض در ارائه خدمات به ارباب رجوع
·   پایبندی به قانون گرایی و رعایت دقیق آئین‌نامه ‌ها و مقررات الزام به نظم و انضباط اداری
·   رعایت نظم و آراستگی فردی در محیط کار
·   وقت‌شناسی و حضور به موقع در محل کار، تلاش و جدیت در انجام مطلوب وظایف محوله
·   بررسی دقیق و سریع درخواست مراجعین، ارائه پاسخ مستدل و منطبق با قوانین و مقررات به ارباب رجوع
·   انتقادپذیری، استقبال از نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده مراجعین
·   عدم استعمال دخانیات در محیط کار
·   تلاش برای حذف تشریفات زائد اداری و سهولت در کار
·   زمان‌گذاری فعالیتها و انجام آنها براساس زمانهای پیش‌بینی شده تسهیل دسترسی ارباب رجوع به اطلاعات موردنیاز
·   دسترسی ارباب رجوع به قوانین و مقررات، دستورالعمل ها و اطلاعات موردنیاز
·   اطلاع‌رسانی درخصوص محل استقرار، وظایف و گردش کار واحدهای سازمانی به ارباب رجوع
·   ارائه اطلاعات لازم و مشاوره موردنیاز جهت انجام مطلوب کار ارباب رجوع
·   تلاش به منظور تضمین اطمینان ارباب رجوع در برخورداری از حقوق قانونی خودرعایت وجدان کاری عامل اساسی در افزایش بهره‌وری
·   استفاده صحیح از اختیارات و قدرت سازمانی
·   احساس مسئولیت نسبت به حرفه و سازمان متبوع
·   احساس مسئولیت و تعهد در قبال ارباب رجوع
·   استفاده مناسب و بهینه از اموال، منابع و امکانات جهت تحقق اهداف سازمان، رعایت دقت، سرعت، کیفیت، صحت و سلامت انجام کارایجاد محیط صمیمی و آرام برای همکاران
·   حفظ کرامت نیروی انسانی به عنوان سرمایه انسانی سازمان
·   ارائه تصویری زیبا از اهداف سازمان و درک صحیح از سیاستها، ماموریت‌ها و شرح وظایف سازمانی
·   پرهیز از  تهمت ، غیبت، و هر اقدامی که صمیمیت و اعتماد همکاران را تضعیف نماید.
·   همفکری و مشارکت گروهی در انجام امور و ارتقاء سطح کیفیت خدمات و اصلاح روش‌های انجام کار
·   توجه ویژه به اصل شایستگی در انتصابات و توزیع امکانات و فرصت‌ها
·   اعتلای فرهنگ کار پویا و بالنده به عنوان یک منش سازمانی
·   تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت شغلی تلاش در راستای ارتقای سلامت نظام اداری
·   خودداری از انجام هرگونه فساد اداری از قبیل توصیه، سفارش، رابطه، اخذ هدیه و ...
·   رازداری و خودداری از افشای اسناد محرمانه به عنوان یک اصل اخلاقی و رفتار سازمانی
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   18:34:15
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 16:53:52

متون عمومي

1403/1/6 دوشنبه
1399/4/19 پنجشنبه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.
حفظ حریم شخصی کاربران
1395/12/22 یکشنبه منشور اخلاقی
·   ایمان به کار به عنوان عبادت و نعمت‌الهی و رکن تعیین‌کننده در سرنوشت مردم و تعالی فردی و سازمانی
·   اعتقاد به سلامت، صداقت، دانایی، خلاقیت و نوآوری در کار احترام به اصول اخلاقی
·   بسترسازی فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع و رفتار توام با متانت و خوشرویی
·   رعایت اصول اخلاقی و صفات معنوی از جمله عدالت و انصاف پرهیز از توصیه، سفارش و تبعیض در ارائه خدمات به ارباب رجوع
·   پایبندی به قانون گرایی و رعایت دقیق آئین‌نامه ‌ها و مقررات الزام به نظم و انضباط اداری
·   رعایت نظم و آراستگی فردی در محیط کار
·   وقت‌شناسی و حضور به موقع در محل کار، تلاش و جدیت در انجام مطلوب وظایف محوله
·   بررسی دقیق و سریع درخواست مراجعین، ارائه پاسخ مستدل و منطبق با قوانین و مقررات به ارباب رجوع
·   انتقادپذیری، استقبال از نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده مراجعین
·   عدم استعمال دخانیات در محیط کار
·   تلاش برای حذف تشریفات زائد اداری و سهولت در کار
·   زمان‌گذاری فعالیتها و انجام آنها براساس زمانهای پیش‌بینی شده تسهیل دسترسی ارباب رجوع به اطلاعات موردنیاز
·   دسترسی ارباب رجوع به قوانین و مقررات، دستورالعمل ها و اطلاعات موردنیاز
·   اطلاع‌رسانی درخصوص محل استقرار، وظایف و گردش کار واحدهای سازمانی به ارباب رجوع
·   ارائه اطلاعات لازم و مشاوره موردنیاز جهت انجام مطلوب کار ارباب رجوع
·   تلاش به منظور تضمین اطمینان ارباب رجوع در برخورداری از حقوق قانونی خودرعایت وجدان کاری عامل اساسی در افزایش بهره‌وری
·   استفاده صحیح از اختیارات و قدرت سازمانی
·   احساس مسئولیت نسبت به حرفه و سازمان متبوع
·   احساس مسئولیت و تعهد در قبال ارباب رجوع
·   استفاده مناسب و بهینه از اموال، منابع و امکانات جهت تحقق اهداف سازمان، رعایت دقت، سرعت، کیفیت، صحت و سلامت انجام کارایجاد محیط صمیمی و آرام برای همکاران
·   حفظ کرامت نیروی انسانی به عنوان سرمایه انسانی سازمان
·   ارائه تصویری زیبا از اهداف سازمان و درک صحیح از سیاستها، ماموریت‌ها و شرح وظایف سازمانی
·   پرهیز از  تهمت ، غیبت، و هر اقدامی که صمیمیت و اعتماد همکاران را تضعیف نماید.
·   همفکری و مشارکت گروهی در انجام امور و ارتقاء سطح کیفیت خدمات و اصلاح روش‌های انجام کار
·   توجه ویژه به اصل شایستگی در انتصابات و توزیع امکانات و فرصت‌ها
·   اعتلای فرهنگ کار پویا و بالنده به عنوان یک منش سازمانی
·   تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت شغلی تلاش در راستای ارتقای سلامت نظام اداری
·   خودداری از انجام هرگونه فساد اداری از قبیل توصیه، سفارش، رابطه، اخذ هدیه و ...
·   رازداری و خودداری از افشای اسناد محرمانه به عنوان یک اصل اخلاقی و رفتار سازمانی
1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
1395/8/8 شنبه
        
بيشتر
1395/8/8 شنبه
کلیه حقوق این پورتال متعلق به سازمان ملی استاندارد می باشد
.